ابزار برقی

ابزار برقی

عرضه انواع ابزار برقی با برندها و قیمت های متنوع
ابزار برقی

ابزار برقی

عرضه انواع ابزار برقی با برندها و قیمت های متنوع

مقایسه انواع چکش تخریب برقی

توضیحات اجمالی در خصوص چکش تخریب و انواع آن
دراین مقاله سعی داریم ضمن آشنایی با ویژگی های کلی چکش تخریب و انواع  آن ، چکش تخریب های بین 15 تا 20 کیلویی برند های مختلف را مورد بررسی قرار دهیم . 
چکش های برقی به صورت کلی به دو دسته "بتن کن ها" و "چکش تخریب ها" تقسیم می شوند. به آن دسته از چکش های برقی که تنها قابلیت تخریب کردن دارند و اصطلاحا  چکش برقی تک کاره هستند چکش تخریب برقی اطلاق می شوند.
چکش تخریب به لحاظ وزن و سیستم درونی به مدل های مختلف برقی اطلاق می شود. چکش تخریب ها به صورت کلی به دو دسته چکش تخریب روغنی و چکش تخریب گریسی تقسیم می شوند که این ویژگی از وزن های 15 کیلوگرم به بالا قابل تفکیک است. چکش تخریب ها به لحاظ وزن بندی از وزن 3 کیلو گرم تا 32 کیلوگرم دسته بندی شده اند که هر کدام متناسب با فضا و نوع تخریب دارای کاربردهای خاص خود هستند.
سیستم داخلی  چکش تخریب ها به این ترتیب عمل می کند که با ورود جریان برق به قسمت استاتور یا بالشتک دستگاه روتور یا آرمیچر شروع به گردش کرده و به واسطه دنده و شاتون ، پیستون اصلی را داخل سیلندر به حرکت می اندازد. حرکت پیستون اصلی در داخل سیلندر سبب ایجاد مکش در قسمت ضربه زن دستگاه شده و به این وسیله پیستون ضربه زن دستگاه شروع به ضربه زدن به قلم می کند و تخریب به این شکل اتفاق می افتد.

مقایسه انواع چکش تخریب 15 تا 20 کیلویی
همانطور که قبلا اشاره شد چکش تخریب های 15 تا 20 کیلویی دارای سه ویژگی روغنی /گریسی ، وزن و برند هستند. از این رو انواع چکش تخریب های هر برند را  در ادامه مطلب تک به تک مورد بررسی قرار می دهیم.



ادامه مطلب




 شما عزیزان در صورت تمایل به خرید ،کرایه و یا تعمیر و سرویس انواع چکش تخریب می توانید به آدرس سایت سهند ابزار مراجعه نمایید و یا با همکاران ما در تماس باشید.
09388551159
09128107868
02133751000