ابزار برقی

ابزار برقی

عرضه انواع ابزار برقی با برندها و قیمت های متنوع
ابزار برقی

ابزار برقی

عرضه انواع ابزار برقی با برندها و قیمت های متنوع

قیچی میلگرد در تهران

قیچی میلگرد | قیمت قیچی میلگرد | فروش قیچی میلگرد

قیچی میلگرد بر ابزاری برقی است که در صنعت ساختمان سازی و به منظور برش و خمکاری میلگرد در آرماتوربندی به کار می رود. میلگرد تا شماره 28 را می توان به کمک این دستگاه در به شکل های مربع، مثلث و دیگر اشکال هندسی در آورد.
موتور برقی این دستگاه تک فاز با قدرت 3 اسب بخار است .تیغه برش دستگاه از چهار طرف قابلیت برش دارد و در صورت کند شدن یک طرف از طرف دیگر آن استفاده می شود.
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر به صفحه  قیچی خم و برش میلگرد پارس برش در سایت سهند بالابر مراجعه نمایید.و یا لیست انواع قیچی خم و برش تک فاز را در صفحه قیچی خم و برش میلگرد  از فروشگاه اینترنتی سهند ابزار ملاحظه نمایید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت قیمت قیچی میلگرد بر به صورت تک و عمده  با همکاران ما در فروشگاه سهند ابزار تماس بگیرید.
02133751000
09128107868

فهرست فیلتر سپراتور کمپرسور

فهرست کامل فیلتر سپراتور کمپرسور با ابعاد دقیق تهیه شده است. حتی اگر نام دقیق و یا کد فنی فیلتر را نمی دانید، می توانید فیلتر سپراتور مورد نظر خود را با توجه به  ابعاد انتخاب کنید. لیست بر اساس قطر و از کم به زیاد مرتب شده است. و بالغ بر 230 نوع فیلتر از کمپرسور های مختلف را شامل می شود.
مشاهده فهرست فیلتر سپراتور 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش فیلتر های خارج از این فهرست با ما تماس بگیرید.
02133751000
09128107868
فروشگاه مرکزی: تهران دولت آباد ، خیابان شهید علی نواز بعد از مخابرات پلاک 88
شعبه 2: مشهد ، خیابان شهید بهشتی، بلوار نامجو، نامجو 13 پلاک 7

فیلتر هوا درونی کمپرسور کمنز XP750 آسکو

فیلتر هوا داخلی کمپرسور کمنز XP750  ساخته شده از کاغذ نیمه نفوذ که به صورت آکاردئونی تا خورده استکه در میان دو توری فلزی قرار دارد. وظیفه این فیلتر جلوگیری از ورود آلودگی هایی بزرگتر از 5 میکرون به داخل سیستم می باشد. این فیلتر تولید شرکت آسکو  و دارای کد فنی AF 25277 می باشد.

شما می توانید جهت آگاهی از ابعاد فیلتر اینجا را کلیک کنید و همچنین جهت آگاهی از قیمت این فیلتر بر روی کلمه قیمت فیلتر هوا کلیک نمایید.